בית מרקחת > מידע מקצועי > סקירה מקיפה אודות תחום הדרמו קוסמטיקה

סקירה מקיפה אודות תחום הדרמו קוסמטיקה

היום, יותר ויותר אנשים מכירים את תחום הדרמו קוסמטיקה, כאשר את מוצרי הדרמו קוסמטיקה ניתן למצוא בקלות, בכל מדפי חנויות הפרפומריה, בתי המרקחת השונים וגם באתרי אינטרנט - בארץ ובחו"ל. הסיבה לכך שמוצרי הדרמו קוסמטיקה הפכו לכל כך פופולריים, היא בשל העובדה שמוצרים אלו מספקים ערך מוסף: מלבד תוספת הלחות שאותה מעניק כל קרם לחות, מוצרי הדרמו קוסמטיקה נמצאו כטיפוליים, במיוחד לבעיות קשות בעור, אלו הדורשות טיפול מיוחד לעור רגיש.

מתי התחיל תחום הדרמו קוסמטיקה

בתחילת שנות ה-90, התפתח תחום הדרמו קוסמטיקה בצרפת ועם השנים, התרחב לעוד ועוד מדינות ברחבי העולם. יותר ויותר חברות מבינות כי לקוחותיהם יותר חשופים למידע ובוחרים לבדוק מה נמצא במוצרים ולכן, אלו דואגות לייצר יותר מוצרי קוסמטיקה טבעית ומוצרי קוסמטיקה אורגנית. היום קיים טרנד שכל חברת קוסמטיקה, משווקת את הגרסה שלה למוצרי קוסמטיקה טבעיים מומלצים.

ממה מיוצרים מוצרי הדרמו קוסמטיקה

בניגוד לסוגים רבים של קרם הלחות הקונבנציונלי, מוצרי הדרמו קוסמטיקה לרוב אינם נושאים ריח, כיוון שמטרתם המרכזית היא לטפל בעור רגיש. כדאי לדעת, שעור רגיש עלול לקבל תגובה אלרגית מחומרי הבישום ששמים בקרמי לחות ולכן, רבים בוחרים להימנע מאלה. בנוסף, עור רגיש יכול לפתח תגובות נוספות בעור, כמו: אדמומיות, קשקשת, גירוד וצריבה. בשיתוף פעולה מחקרי, מוצרי הדרמו קוסמטיקה עוברים מחקר קפדני, על כל סוגי העור ובמיוחד על עור רגיש. רופאי עור בוחנים את תגובת העור לאחר מריחה והתוצאה הסופית שמתקבלת, היא קרם טיפוח וקרם טיפולי במוצר אחד.

למי מיועדים מוצרי הדרמו קוסמטיקה

מוצרי הדרמו קוסמטיקה מיועדים לבעלי עור רגיש, כלומר, אנשים הסובלים מבעיות בעור, כגון: אטופיק דרמטיטיס, אגזמה, סבוריאה, אקנה ועוד. היתרון במוצרי הדרמו קוסמטיקה – הוא שאלה מתאימים לכל סוגי העור, החל מעור רגיל ועד לעור הרגיש ביותר, כולל עור בעל נטייה לאלרגיה. למוצרי קוסמטיקה טבעית ומוצרי קוסמטיקה אורגנית קיים יתרון הטבעיות - אותו יתרון שכל כך מתבקש לאחרונה בכל העולם, אך למוצרי הדרמו קוסמטיקה, קיים יתרון נוסף על פניהם, כאשר אלו מיוצרים תחת פיקוח קפדני, מבוקר על ידי רופאי עור מומחים ובתנאי מעבדה נוקשים.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מומלצים

תוכלו למצוא אצלנו, באתר שור, מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה טבעיים מומלצים., כאשר מוצרי הקוסמטיקה המובילים בכל העולם בתחום הדרמו, תמצאו את אלה של חברת לה רוש-פוזה. חברת לה רוש-פוזה פועלת בתחום הדרמו קוסמטיקה מאז תחילת שנות ה-90 בצרפת וזו מומלצת על ידי אלפי רופאים מכל העולם. אם אתם מעדיפים חברה ישראלית המספקת מוצרי קוסמטיקה טבעיים מומלצים, ודאי שמעתם על חברת ד"ר עור, המציעה מגוון מוצרים שנחקרו בשיתוף פעולה מול רופאי עור.