תרופות שלא בסל תרופות

קיימות תרופות רבות, מצילות חיים, שלמרבה הצער לא נכללות בסל הבריאות. חלק מתרופות אלה יקרות מאוד, ולעתים קיימות רק בחו"ל. אם אתם זקוקים לתרופה נדירה או יקרה - אנו נעשה כל מאמץ להשיגה עבורכם במחיר הנמוך ביותר האפשרי.

אם אתם נמצאים רחוק מהמרכז, או מתקשים להגיע לאסוף את התרופה, אנו נשלח אותה אליכם הביתה, בתנאי טמפרטורה מבוקרת, לכל אזור בארץ.

לפניכם מנגנון לחיפוש במאגר התרופות שאינן בסל הבריאות. אם לא מצאתם את התרופה שלה אתם זקוקים, או אם ברצונכם לקבל הצעת מחיר, התקשרו אלינו שלוחה 1 03-5288818

אם התרופה לה אתם זקוקים לא קיימת בארץ, על הרופא שלכם למלא טופס מיוחד על מנת שנוכל להשיגה עבורכם
תוכלו לראות את ההנחיות למילוי הטופס בעמוד ייבוא תרופות מחו"ל
מילוי טופס ממוחשב לרופא

הערה: המידע הניתן באתר זה ניתן כמידע כללי בלבד, אין בו משום המלצה לשימוש בתרופה כלשהי או במוצר רפואי הנזכרים בו. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ותגובות בין תרופתיות. אין להשתמש במידע הניתן באתר זה לצורך אבחון מחלה או בעיה רפואית, לצורך הטיפול בהן או לצורך קביעת או התאמת הטיפול התרופתי הנדרש בעטיין. במידה וקיים אצלך חשש, כי לקית במחלה או בבעיה רפואית כלשהי - היוועץ/י תחילה עם רופא מוסמך. בכל מקרה אין להשתמש בתרופה כלשהי מבלי לקרוא תחילה, בעיון, את העלון לצרכן המצורף לה, עד סופו .